cofnijstrona głównadrukuj stronęmapa serwisu
Metoda Dobrego Startu Marty Bogdanowicz
Podczas pracy Metodą Dobrego Startu dzieci kształcą jednocześnie funkcje wzrokowe, słuchowe, dotykowo-kinestetyczne i motoryczne. Ćwiczenia prowadzą do współdziałania tych funkcji, czyli do rozwoju integracji percepcyjno-motorycznej. Głównym założeniem metody jest wspomaganie rozwoju psychomotorycznego dziecka poprzez odpowiednio zorganizowaną zabawę i aktywne wielozmysłowe uczenie symboli graficznych: łatwych wzorów, wzorów literopodobnych, liter i znaków matematycznych. Inne cele to kształtowanie lateralizacji, świadomości schematu ciała (jego części oraz lewej i prawej strony) i przestrzeni. W założeniu Metody Dobrego Startu jest aktywne podejście do pracy z dzieckiem.
Nowości

Jadłospis Aktualny jadłospis publikujemy w formie dokumentu pdf. Ze względu na brak możliwości wglądu w jadłospis w przedszkolu zamieszczamy jadłospisy na kolejne 4 tygodnie w miesiącu.
Wielkopolska Sieć Szkół Promujących Zdrowie
BIP